fredag den 17. februar 2012

Kæreste-date


M´s håndboldtræning blev flyttet og pludselig havde vi en torsdag aften sammen - dét skulle fejres..! :) M hentede mig fra jobbet og efter at have fladet lidt ud derhjemme på sofaen, stod den på middag på La Rustica efterfulgt af den nye Mission Impossible:



Har været ret så udkørt de sidste par aftener og faldet i søvn ved en 21-tiden, så M var ret så spændt på om jeg kunne holde mig vågen til filmen - havde bevæbnet mig med en lille pose slik, men sukker var på ingen måde nødvendigt for hold da op hvor var der smæk på den film..! Skete stort set noget fra start til slut, helt klart en film, der kan anbefales - og den kan sagtens tåle at blive set en gang mere :)


- og så har det vidst båret frugt at "tvangsindlægge" M til at se alle mulige serier for bedst som vi sidder og spiser, halvråber og peger han: "Se, det er hende der, der har vundet Topmodel, er det ikk..?" :D - og jo, det var Julie :)

2 kommentarer:

  1. Hihi søde M.. Dejligt han kunne kende Julie da ;)

    Tak for film info. Jeg har været i tvivl om filmen mon var noget værd.. Men når der er smæk på, så er den!

    SvarSlet
    Svar
    1. Man kunne ligefrem så stoltheden i hans ansigt, da han genkendte hende..! :D - afsted med dig og ind og se den, den holder 100%..! :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...