tirsdag den 14. februar 2012

Valentines Day




Så kom den altid omdiskuterede dag - er all in for alt det independent women, men lige den dag er jeg altså en sucker for gaver og blomster..! :D 


- Ja, ved godt det er noget blomsterbutikkerne malker stort på og som et par mandlige kollegaer + M siger: det er da meget federe at give udtryk for sin kærlighed og komme med blomster alle mulige andre dage end lige den, men som jeg så måtte svare: I har ret, men giv nu bare Jeres damer den dusk, vi bliver så glade..! :D 


Jeg påstod tilmed, at de kvinder, der siger de er ligeglad med dagen lyver, er du enig..? 


Eftersom M skal til håndbold har jeg lavet en date med Anne-pande, fandme om jeg skal snydes for at fejre det..! :) Faktisk er hans træning blevet rykket, så vi kunne have fejret det sammen, men man løber ikk fra en aftale..! Har også købt en lille gave til hende, åh det bliver SÅ tacky :D


Har også købt et par gaver til M, men som han før har sagt: med mindre vi på forhånd har aftalt, at vi udveksler gaver, skal du ikk regne med at du får noget - så tænker jeg bliver den glade giver uden at forvente noget retur - det kan jeg faktisk godt finde ud af..! :) 


Skal du fejre Valentines..?

2 kommentarer:

  1. Valentines dag er jo så dejlig :)

    Det minder mændene om, at de skal få fingrene ud. Det er jo bare en hjælp til alle dem, der ikke når at tænke så langt selv :)

    Happy Valentine!!

    Har bestilt middag til min kæreste og jeg! Whi!

    SvarSlet
    Svar
    1. He he.. "det er jo bare en hjælp" - det argument kan jeg godt lide..! :) Håber I får en skøn middag..! :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...