fredag den 30. marts 2012

Kvinder (læs:mig) og teknik..!



For laaang tid siden købte jeg x antal blade af Aktiv Træning for at få et (næsten) gratis løbeur - tirsdag morgen tænkte jeg, at det så var tid til at få det indviet, brugte et kvarters tid på at indtaste div. info på det og så troede jeg, at jeg var klar, parat til start.. "hold mode knappen inde til stopurs funktionen kommer frem" - yes, det skulle lige være til at klare, men fandme om der så ikk skete en dyt, da jeg gjorde det..! 


Gav det op til flere forsøg, men måtte til sidst opgive, hvis jeg rent faktisk skulle nå den løbetur inden jeg skulle på job.. tror I så ikk, at da M lurer på uret senere på dagen, får han det til at virke første gang han trykker på det - der er da heller ingen retfærdighed til i verden..! :D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...