onsdag den 21. marts 2012

Pick one


Ååååh, er vidst blevet lidt magelig efter jeg har mødt M - før i tiden gik jeg primært i g-streng, men nu står den altså mest på hipsters eller den midterste trussemodel



(Billeder fundet på Google)


Har faktisk "vænnet mig af med" at gå med g-streng, så når jeg så endelig hopper i en, føles det som en konstant olfert..! :D 


- Dog er det den trusse M (og garanteret også en masse andre fyrer) synes er den pæneste, iiih, er i dilemma..!


Hvilken model er I til..? 

5 kommentarer:

  1. Hvis M og (garanteret også en masse andre fyre) er så vilde med G-stengen kan de selv tage dem på og se hvor "behageligt" det kan være ! Bare tag dem på du har det bedst i og så skal M være glad for du ikke er en sur kvinde pga konstant olfert og kolde balder :o) Hilsen Sandie

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha.. you tell them girl..! :)

      Slet
  2. Hmmmm en god mås ser skam oz godt ud i et par hipsters,så hop du bare i dem ;)
    Dog vil jeg mene G-string/C-string stadig hører sig til når det komme til lette sommer kjoler og hvide bukser :)

    SvarSlet
  3. Hehe, jeg kan nu bedst lide g-streng. Jeg har fuldstændig vænnet mig af med at gå med trusser og kan slet ikke holde ud at have dem på mere, da jeg synes de kravler op hele tiden, PLUS, man kan nogle gange se kanterne på bukserne :P

    www.johannethorhauge.blogspot.com

    SvarSlet
  4. 1 & 2, det er det jeg føler mig mest "hjemme" i ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...