onsdag den 14. marts 2012

PMS, er det dig.?




M og jeg har gang i et køkkenprojekt, vores nuværende køkken er ganske enkelt ikk stort nok, så Ikea har været besøgt et par gange for at finde nye elementer og lign. til at "supplere" op med.


Projektet har ligget lidt stille det sidste stykke tid, men i går fik vi os så endelig taget sammen til at aflægge Ikea endnu et besøg og få købt/bestilt de ting vi havde udset os.. eller det var ihvertfald planen.. var faktisk lidt halvskidt og træt da vi ved en 19-tiden bevægede os derind af, men kunne samtidig mærke jeg havde brug for, at der snart skete noget, så mandede mig op.. vi får udskrevet en produktliste og finder en, der kan hjælpe os med at få bestilt tingene for så at få afvide, at de ikk havde nogen sokler hjemme, en rimelig væsentlig ting skulle jeg mene.. i min verden bestiller man så de ting hjem man ikk har på lager, men sådan opererer Ikea åbenbart ikk, der kommer varene bare hjem igen på et eller andet tidspunkt.


Den besked havde mit lille hoved meget svært ved at sluge, så det meste af hjemturen sad jeg og surmulede og kiggede tvært ud af vinduet - for det kommer soklerne jo meget hurtigere hjem af, eller.. :D M prøvede meget pædagogisk at nusse min hånd og fortælle mig, "at det var der jo ikk noget at gøre ved", men gik nu lidt før jeg tøede op, dog var jeg tilbage i "normal tilstand" før vi igen ramte Roskilde :)


Utroligt som ens humør kan svinge, er da lige før man kan blive skræmt over sig selv..! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...