mandag den 12. marts 2012

Projekt


Slog mig lige, har slet ikk fået vejet mig inden jeg påbegyndte min kostomlægning, lidt dumt, så det må være nummer 1 på to do-listen i morgen :D 


Morgenmad : Havregrød med ananas og kanel (min ynglings lige for tiden)


Mellemmåltid : Grovknækbrød med en skive ost og peberfrugt


Frokost : Hytteost, parmaskinke, cherrytomat, sukkerærter og lidt kylling


Mellemmåltid : Et æble 


Aftensmad : Fuldkorns pitabrød med div. fyld




Har fået lidt for meget stivelse i dag, så det skal gøres bedre i morgen, til gengæld er der røget masser af vand ned = thumbs up..!


Gik en tur på en times tid, da jeg kom hjem fra job, så lidt motion er det også blevet til.


Vil da lige dele 2 blogs med Jer, der giver mig masser af træningsinspiration:


Følg med i mit liv... 
Fit for livin

Kan I anbefale andre..? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...