torsdag den 29. marts 2012

Projekt..!!



Hold nu fest, hvor er det svært at tabe sig, eller nærmere, lukke munden, når man er sådan et madøre som mig..! Lyver ikk, når jeg siger det næsten er en daglig kamp for mig ikk at proppe mig med al den lækre, og usunde, mad man kan støde på i løbet af en dag - man kan vel nærmest kalde mig for en menneskelig golden retriever..! :D 


Dog bliver hele seancen lidt lettere for mig, når jeg sørger for at få handlet sunde ting ind - vægttag er for mig meget = "madplanlægning" + masser af motion, og på det punkt kører det lige for tiden..! Har indtil videre, i denne uge, været oppe og træne 2 gange + løbet en tur - tvinger mig selv til at stå tidligere op og nå det inden job, hvilket jo er blevet væsentligt nemmere, nu hvor det bliver tidligt lyst! 


Hver onsdag møder M sent, derfor kan jeg låne hans bil ud til træningscenteret - selv om det næsten er lige så hurtigt at cykle derud, så gør det altså, at jeg har lettere ved at stå op kl. 6.30 og komme afsted - og hvis det er det, der virker, ja så er det bare sådan..! :)


Hvad virker for Jer..? 


Nu er jeg ikk gået hen og blevet super hellig, det der med fuldstændig at udelukke sukker og fedt fra min kost kommer aldrig til at fungere for mig - dog skal der skæres væsentligt ned på det - må gerne spise et stykke kage, men kun ÈT og helst et lækkert et af slagsen, dvs. supermarked købekage er et no go..! :) 


Når jeg kan mærke min motivation er ved at dale, svinger jeg gerne lige forbi de her blogs, de kan varmt anbefales..!


* Følg med i mit liv
* Fit for livin

Kender I andre gode træningsblogge, så del dem endelig med mig..! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...