søndag den 1. april 2012

The living room



Mia´s og min "legeaftale" i onsdags fik os også et smut forbi cafeen The living Room, Mia kunne varmt anbefale deres Chai milkshake og en slushice lignende mynthe-ting
- hold nu k*ft, hvor var de begge gode..! Indretningen var lidt slyngelstue-agtig med masser af bløde stole/sofaer, dunkel belysing, stearinlys og en lille pejs - der skal jeg helt sikkert forbi en anden gang..!


- og så var det bare ikk min nylonstrømpe-dag..!

Havde et par på hjemmefra, havde taget max 5 skridt før det, der normalt skal sidde ved skridtet, på det nærmeste var krøbet ned til knæene, meget lidt fedt..! Fik en kollega til at købe et par med fra Netto, til at starte med virkede de bedre, men ak, et par timer senere rullede de også ned - og man kan altså ikk gå og løfte op i kjolen/trække nyloner op hele tiden..!

Skulle direkte fra job og ind til den store by for at mødes med Mia, men måtte lige lave et pitstop i Føtex og købe (endnu) et nyt par der. Pakker dem ud, tjek - trækker dem op, tjek - de virker strammere i det, tjek - jeg giver dem sgu lige et hiv mere, så jeg er sikker på de ikk ruller nogen vegne, halvt tjek - for midt i min iver får jeg revet det største hul i dem..! Heldigvis kunne det dækkes med de knæstrømper jeg havde udover - senere på aftenen får jeg så revet endnu et hul i dem, der på ingen måde kunne dækkes og eller gå ind under kategorien "trashy cool".

Konklusion, det der med at være fin dame er vidst ikk lige mig..! :D

2 kommentarer:

  1. EJ! Det er jo lige der vi skal have en date! De drikketing lyder bare så gode!! Mmmmh. Og stedet er jo bare så hyggeligt!

    Jeg kunne ikke helt lade være med grine ;) ÅH! Helt ærligt! Det er bare temmelig vildt, at alle tre går i stykker!?!?!?!? Gisp..

    Men hvaaaa, benene skal da have frit løb vil jeg synes ;) Nu M heller ikke er der ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dét er det, er bare mega dårlig til at finde rundt i KBH så håber du kan være stifinder..? :) Mia var også flad af grin, da jeg lavede det sidste hul, gik udenfor/trak nyloner op samtidig og så gav det bare den største gå i stykker/rivelyd..! :D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...