søndag den 6. maj 2012

Hvad skulle det være..?



Lørdag var = være serveringsdulle til en konfirmation sammen med Tine-musen, vi har efterhånden gjort det så mange gange, at der er en hel klar arbejdsfordeling mellem os, eks. er det gerne mig, der sørger for opvasken og for at brygge kaffe og the :) 


Sidst på aftenen, heldigvis, ville jeg - ja spørg mig ikk hvorfor, vise Tine, at der var en flaske, der var smadret - og hvad sker der, skærer/stikker mig selvfølgelig på den, da jeg prøver at tage den op fra gulvet - og så var der rødt..! Spidsen af min lillefinger delte sig på det nærmeste i to og Tine, der ellers ikk er den store fan af blod fik vupti vupti lagt en smart og holdbar forbinding på mig - derefter var det op over hoved med den hånd og sætte service på plads med den anden :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...