søndag den 9. december 2012

2. advent



Æv for et vejr, godt man kan hygge med dyner og tændt stearinlys 
- SKAL dog over og handle på et tidspunkt, skal have lavet nogen forskellige julegodter
 til nogen af loge-pigerne kommer og hygger på tirsdag 


Min fine før-før-adventgave (længere historie :) ) fra M, mærket hedder In Store  


Det fine guldstof kommer ikk rigtig til sin ret på de her billeder 
- var egentlig meningen, at jeg skulle have ønsket mig den til jul, men triste øjne + kommentaren "tænk hvis den er udsolgt" = M hev dankortet frem, SÅ heldige mig..!!


Her den "rigtige" + før adventgaven, ny kalender + mascara, jubii..!! 
- har foreslået M, at vi fremover skal give hinanden gaver HVER søndag, 
men virkede ikk helt som om, at han var med på ideen :D 

Får I adventgaver..?


Følg mig på FBBloglovin :)

6 kommentarer:

  1. Virkelig fin og alternativ adventkrans! Den vil jeg helt sikker lade mig inspirere af næste år.
    Og rigtig fin bluse i øvrigt! ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de søde ord - tænkte det var en god måde at få genbrugt nogen af de (utallige) lysestager jeg har..! :)

      Slet
  2. Lige præcis, har selv et hav af forskellige vintage-lysetager osv. der altid bliver gem lidt væk, især op til jul. ;-)

    SvarSlet
  3. Jeg er vild med det første billede, hvor ser det bare fint og hyggeligt ud :) Og sikke nogle lækre gaver :D

    - Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Virkelig virkelig lækker trøje!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Er simpelthen også SÅ glad for den..! :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...