søndag den 1. juni 2014

Undies


Vægttab på næsten 20 kg = ny gaderobe, helt ned til undertøjet.. 
er faktisk også gået en skostørrelse ned, men det er en helt anden snak :)


I onsdags hev min veninde Mia mig med ind på Fields - er en eeevighed siden jeg har været der.. eller generelt bare shoppet i København.. synes udvalget af butikker var super og fik flere lækkerier med hjem


Købte bla. det her lækre, sporty undertøj fra Envii - det er SÅ behageligt at have på..!


Er vild med "net-detaljerne" - tror det bliver mit nye, favorit søndags-undertøj :)


Fandt også det her fine sæt i H&M


Den eneste fordel ved at have tabt sig på barmen er, at jeg nu kan købe undertøj i H&M 
- det er jo en helt anden pris end i lingeributikkerne..! :)


Hvilket sæt kan du bedst lide..? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...