torsdag den 4. september 2014

Feeling inspired *1


Gør mig en del overvejelser mht. bloggen for tiden - føler lidt jeg er nået til et "vendepunkt" 
- enten går jeg "all in" eller også lader jeg den dø en stille død.. jeg har ikk helt mulighed for at ligge de kræfter i den jeg gerne vil - og det der med at gøre noget halvt, er jeg ikk den store fan af..  

M anbefalede mig på det kraftigste at vente med at træffe den endelige beslutning, til jeg er færdig med mit studie i uge 47.. han siger mange, kloge ting ham min mand, så tygger lige lidt videre på den.. :)  




Ville egentlig være ked af at undvære blog-verdenen helt, for finder stor glæde i at dele ud
 af mine egne oplevelser - og finder ofte stor inspiration i andres..!



Ovenstående (og nedenstående) billeder er dog primært fundet på Pinterest 
- på nær lige borddækningen øverst til venstre, det er lånt fra denne fantastiske blog.. 
skal SÅ meget lave noget tilsvarende, en aften vi får gæster..! 

Højre: Er ret vild med det "grå-på-grå" look 
- og sikke en forskel det gør med de bordeaux stilletter..!

Nederst til venstre: "Less IS really more" - se lige, hvor stanglækker hun ser ud 
i en simpel t-shirt og en palliet-nederdel, der lige spicer looket op




Venstre: synes det er SÅ fint med ringe på de yderste led af fingrene 
- er dog bare ikk rigtig selv kommet i gang med det, er bange for, at de skal falde af..! :D 

Øverst til højre: en lille reminder til mig selv, blondeshortsene fra i sommers, 
kan stadig bruges i efteråret, blot med en strik (og evt. et par nyloner under)

Nederst til højre: virkelig sød ide med de små brød..!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...