mandag den 30. marts 2015

Ny blog..!!



It´s (still) alive..! :)

Har i længere tid - bl.a. grundet et ret så tidskrævende studie, ved siden af et fuldtidsjob
 - gået og overvejet om jeg helt skulle stoppe med at blogge.. synes ganske enkelt ikk, at jeg kunne tildele bloggen den tid og kræfter, der skal ligges i en blog for, at den er værd at læse.. studiet er nu fuldført og har måtte se i øjnene, at det med at blogge altså har bidt sig fast på mig :) 

Jeg har valgt at starte på frisk og vil fremover blogge fra mit eget domæne: sanneobel.dk

Jeg håber meget på, at I vil følge med mig over på den nye blog og kan til gengæld kvittere med
 et nyt, mere lækkert layout + flottere billeder..! :)





Dog er hele det her "nyt domæne - andet styresystem" ret så nyt for mig, så bloggen vil løbende være under opbygning.. hvis I er hajer til Wordpress, så del endelig Jeres viden med mig..! :)


Denne blog vil på et tidspunkt blive lukket ned, men indtil videre får den dog lov til at bestå :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...