tirsdag den 17. januar 2012

Mandags-træning med Anne pande



En aftale med min træningspartner in crime, Anne pande og Fitnessdk blev indtaget - samtidig blev det nye træningstøj indviet, denne gang nøjedes jeg dog ikk med kun at prøve det på..! :D 






Trænede ben og mave med div. maskiner, løse vægte og swissball og smed lige lidt flere kilo på end jeg plejer - duer altså ikk med det hygge-træning Anne og jeg nogen gange (læs: som oftest) ender med :)

Tænkte jeg lige ville træne noget cardio som i "de gode gamle dage" hvor man var i noget, der mindede om en form - og det gik også nogenlunde, de første 10 min, men derefter troede jeg jo næsten at jeg skulle dø = din kondi stinker mere end du troede frk. Mortensen..! :) 






Kan ellers varmt anbefale øvelsen, der med garanti får sveden frem på panden af dig: 

1. Find en crosstrainer
2. Stig op på den - behøver ikk gøres elegant..! :) 
3. Indstil den på ca. level 9 og få gang i skinkerne til du er oppe på 50 RPM
4. De 50 RPM holder du kørende i 90 sek. derefter skal den op på 85-90 RPM i 30 sek.
5. Sådan forsætter du skiftevis i 30 min (i mit tilfælde kun 10 - og det skal forbedres!)
6. Efter 30 min skulle der gerne være forbrændt 400-500 kalorier
7. Bliver det for let/tungt undervejs, så ændrer levelindstillingen


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...