mandag den 16. januar 2012

Nyt trænings kluns


Lørdag fik M den fantastiske ide, at vi skulle gå ud og spise brunch - så det gjorde vi :) 

Efter ædegildet ville jeg lige et smut forbi et par butikker, synes der var et par ting jeg manglede - efter et hurtigt besøg i Gina Tricot, hvor jeg ikk engang prøvede eller købte noget, blev M (efter eget valg) sendt hjem og jeg kunne i ro og mag forsætte min shoppetur 
- uden brok :) 

I H & M faldt jeg over det her træningstøj: 





Beklager vinklen på billedet - det man gerne skulle kunne se er et par sorte træningsbukser, hvor der også er snor i "ben-enderne", så man både kan have dem lige og snøret ind, så de poser lidt.. havde egentlig kigget på et andet par først og da jeg kommer hjem med de her minder de umindelig meget om det par jeg allerede har, så nu ryger de altså retur - hvorfor følger man ikk bare sin første indskydelse..? :) 

Derudover er der en grøn sports bh, savner virkelig farve, er jo mega kedeligt at gå forbi tøjbutikker for tiden, hvor alt bare er mørkt i mørkt - og til sidst en grå, langærmet bluse med snøre i halststykket + hul i ærmerne til tommelfingrene - den er rigtig let og behagelig at have på og har stort set ikk været af mig siden den blev taget op af posen :)

Hvad træner I i..?  

5 kommentarer:

  1. Tror du vi træner ???
    Ej, lange sorte fitness bukser - købt i fakta for sølle 79 kr, men de bedste jeg nogensinde har ejet.
    Sports bh fra change, der skal squ noget til at holde på babs og nutte, og her har bh'en fra change altså vundet.
    Og som prikken over i'et en sort strop top og så en hvid langærmet addidas trøje i noget meget tyndt stof - denne er hjembragt fra outlet i florida.
    Skoene er grå og pink nike fitness sko ligeledes fra staterne.

    SvarSlet
  2. Er også første gang jeg har købt sports bh i h&m og tror kun den bliver brugt, når maskinerne skal straffes, er bange for der ikk er nok støtte i den, når man løber :)

    SvarSlet
  3. Jeg har faktisk den samme bluse som dig, den med hul til tommelfingrene, den følger mig flittigt :D Ellers bruger jeg bare et bare sorte bukser fra h&m sport :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sjovt - den er jo super rar at have på, tror lidt det ender med at blive en kombineret søndags slappe af/træningsbluse, ellers må man ned og have en mere :)

      Slet
  4. Det er da også mere friskt og sjovt at træne i nogle flotte farver! ;-)

    www.johannethorhauge.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...