onsdag den 22. februar 2012

Dagens just a thought


Er jeg mon ude i en Alzheimer light..?
Ihvertfald har jeg ved flere lejligheder, her på det sidste, manglet ord.
Er som om min mund ikk vil af med dem, ved godt hukommelsen ikk sidder i munden - men nogen gange er der bare helt sort tavle foroven = ingen hjælp at hente.

Synes nu jeg mestrer det danske sprog, rimelig godt, men er virkelig som om nogen ord er forsvundet fra hjernes gemmebog - håber dog de snart vender tilbage, for er altså ikk meget ved at bygge en god historie op for så at måtte stoppe midt i den fordi man ikk kan fremkalde det ord, der er en del af historiens pointe..! :)

Føler mig virkelig som pigen på billedet, men kan heldigvis se jeg ikk er den eneste, der har det sådan:




Hø hø :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...