fredag den 9. marts 2012

Op på hesten..!



Nok er nok Frk. Mortensen..! 


Har i den senere tid været ked af at jeg har taget på, men åbenbart ikk ked nok til, at jeg har kunne lade være med at proppe min mund med alt muligt kroppen har knap så godt af - kender mig selv for godt til at vide, at jeg ikk fuldstændig kan droppe chips og søde sager, men jeg kan ihvertfald skære drastisk ned på det..! 
Faktisk er det lige så meget mad med fløde, bacon og brød med smør, der er min last, men nu skal piben altså have en anden lyd + jeg skal få sneget noget motion ind hver dag (har ikk nogen børn der kræver min tid og et job, hvor jeg ofte møder tidligst kl. 9, så er ikk rigtig nogen legale undskyldninger) 


Spurgte en veninde forleden hvad hun gerne ville læse om her på bloggen og hun svarede "skriv om et projekt, noget du gerne vil opnå/arbejde hen imod"


Så derfor kan du nu følge mig i, "jeg-vil-gerne-smide-10-kg"-projektet, det bliver sejt, stakkels M, og kan nok ikk undgå at falde i et par gange, men det SKAL lykkedes mig..! :) 


Gode råd til motion og madopskrifter modtages med kyshånd..! :) 


Lidt med vilje jeg valgte ovenstående billede, endelig en, der er blegere end jeg er, sol, hvor bliver du af..?! :D 


Startede dagen ud med et stort glas vand + grød lavet på grovvalsede havregryn og vand med ananas og kanel oven på.


Mødte på job for en time siden, er igang med glas vand nr. 2 og kan mærke mundvandet løbe efter et knækbrød med ost, men niksen biksen, skal spise frokost om en times tid, så den må vente med at få noget indtil da :) 

1 kommentar:

  1. syns du er sej og ja det er klart du kan smide 10kg.. man kan hvad man vil !! (siger man ;) )
    jeg er igang med samme projekt og har smidt de 5 ,men nu står den stille... håber de resterende ryger stille og roligt af, men hellere den står stille end de tabte kg ryger på igen !! giv endelig gode råd :) og held og lykke med det !! kh jeanne

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...