torsdag den 24. maj 2012

All you need is love - and friends..!


Fredag havde M en aftale med en kammerat hjemme hos os - og hvis han må have en legeaftale vil jeg også, så skyndte mig at skrive til en af pigerne og spørge om hun ikk ville joine os til noget mad, hygge og det der med procenter :D - arh, var måske ikk helt sådan det var, but you get the picture..! :) 


Vi havde den GODE arbejdsfordeling, mænderne gik i køkkenet for at lave maden og jeg fortrak til soveværelset for at få en lille lur :) - dog fik jeg besked på, at ville jeg have salat måtte jeg selv lave det, så her en med tomat, mango og bacon, det sidstnævnte mest for at få mænderne til også at spise det :) 


Skønt måltid de havde kreeret, kom vidst til at tage både 2 og 3 gange :) 


Når først Klodsmajor-spillet bliver taget frem er der ingen vej tilbage..! :) 


M´s kammerat - total creepy fingrer han får på det billede..! :D 


- og denne her røg med hjem fra Føtex fordi flasken var så fin og retro :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...