tirsdag den 26. juni 2012

Kage, kage, kage..! :)


- er egentlig ikk den store lagkage-spiser, synes hurtigt det bliver for kvalmt, men lykkedes mig nu alligevel at lave en pretty decent én i søndags


Først en bund og et lag kagecreme


Så masser af friske, danske jordbær


Så en bund mere og et lag marmelade - brugte bare den jeg lige havde i køleskabet og hvor ser den da meget lidt appetitlig ud..! :D 


Et lag med chokoladekage skåret ud i mindre stykker


Friske hindbær


På toppen glasur blandet op med lidt smør og vanillesukker


- og til sidst, masser af prinsesse krymmel..! Den sad lige i skabet :) 

Havde selvfølgelig selv bagt både chokoladekage og lagkagebunde, eller.. :D 


Husk forresten at deltage i min giveaway lige her :)



4 kommentarer:

  1. Årh mums!! :-) Den må du da gerne lave til mig en dag ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. No problemo - du kigger bare forbi Roskilde en dag, så skal jeg nok smide en lignende sammen og en kop the on the side :)

      Slet
  2. Åh elsker kage! det ser vildt lækkert ud og den er blevet flot :D
    - http://twisttherhythm.blogspot.dk/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...