lørdag den 16. juni 2012

Birthday Bash



Uuuuh, om lige præcis 6 dage er det min fødselsdag - M har bedt mig om at holde aftenen fri og er ved at gå til af spænding over hvad han dog har fundet på..! :)  

Det eneste han ville fortælle var, at jeg skal have semi pænt tøj på - og ja, det kan man jo næsten lave hvad som helst i, så nu må det altså bare gerne snart blive fredag, så han kan afsløre hans hemmelige plan..!  

Dagen efter har jeg inviteret nogen af pigerne til lidt festivas og her kommer I kære læsere ind i billedet for hvad skal jeg dog servere..? Har inviteret dem til kl. 19, så det kunne både være noget middag eller drinks og snacks, hvad synes I..? 

1 kommentar:

  1. Helt klart drinks og snacks og så har du mere tid til at være til stede:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...