fredag den 15. juni 2012

Me time


Har haft en sindsyg travl uge, fyldt med job og aftaler efterfølgende, så da muligheden for en aleneaften bød sig skyndte jeg mig at slå til..!


M kørte jeg hen til noget poker og siden da har jeg fladet på sofaen med benene oppe, læst en masse blogs og indtaget noget af det her - sodavanden er dog indtil videre blevet udskiftet med et glas køligt rosé :) 


Lidt senere skal min nye fodbadssalt, neglelak og ansigtsmaske indvies 


Hvad står Jeres fredag aften på..? 

4 kommentarer:

  1. Mm, det er den perfekte opskrift - på en perfekt fredag aften for alle piger! ;-) Min aften har budt på jensens take'away, film og en masse "sex and the city" på sofaen! :-)

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, det lyder altså heller ikk tosset..! :)

      Slet
  2. Ej hvor lækkert. Håber du havde en dejlig aften :)))

    SvarSlet
    Svar
    1. Det havde jeg 100% - det der med at lave ingenting er stærkt undervurderet..! :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...