tirsdag den 5. juni 2012

Busy bee, busy me



- det her er mig i dag, men på den der "luksus-problem"-agtige måde :)

8.45 - står den på en omgang BodyCombat, har dog overvejet at bytte den ud med en løbetur og nogen af de styrkeøvelser M og jeg går og laver herhjemme for at blive bikiniklar - M mest for at støtte mig i at få dem lavet :) 

12.00 - skal min mutti og jeg ind på en restaurant i Nyhavn og spise dansk tapas, var min mors dags gave til hende

18.00 eller 19.00 - ud og spise med min søs og stedfar for at fejre fars dag

Indimellem de 2 spiseaftaler skulle jeg gerne nå forbi min fars grav og sætte en buket blomster, når det jo netop er fars dag

Hvad står Jeres dag på..? - og hvordan med fars dag, er det noget I fejrer..? 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...