mandag den 2. juli 2012

The perfect hangover food..!


Har sjældent haft det så skidt som jeg havde det i går (efter lørdagens udskejelser) 
- alligevel lykkedes det mig at komme i noget tøj og mødes med 2 af loge-tøserne på Lundgren V.I.P - og hvor var jeg glad for det..! 


Cool facade


Var vild med deres udendørsopstilling, føltes helt som om man var syd på :) 


Det her slår altså til hver en tid den store gang pommes med remou jeg ellers ville have sat til livs..! :)


Hyggelig og afslappet indretning


En deal købt for et stykke tid siden udløste et par skønne timer med lækker ost, pølser, bobler og godt selskab - betjeningen var helt i top og vi blev på stedet enige om, at ser vi sådan en deal igen bliver der med det samme trykket på "køb-knappen" :)

Nogen af Jer, der har været derinde..? 


Husk forresten at deltage i min giveaway lige her :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...