søndag den 16. september 2012

Pudehelved


En time efter jeg skrev det forrige indlæg blev smerterne i fussen for uudholdelige og måtte ringe til skadestuen, der heldigvis lod mig komme til på den i Roskilde 
frem for at skulle hele vejen til Køge

Ligger her med foden oppe i bedste "prinsesse på ærten"-stil 
- foden skal være over hjertehøjde insisterer M på og det kræver sgu et par puder..! :) 

Fik ikk taget nogen røntgenbilleder, da tæerne forsat pegede i den retning de skulle 
- fik blot tapet tæerne sammen, hvilket jeg fik af vide var standardbehandlingen uanset om der var noget, der var brækket eller ej - så nu er der, forhåbentlig, blot et par ugers ventetid til smerten fortager sig - måske undertegnede en anden gang vil være lidt mere opmærksom på, hvor hun planter sine fødder..! :)

Følg mig på FBBloglovin :)

2 kommentarer:

  1. Ej! Jeg håber du er okay :)

    minelakahrimanovic.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det er jeg - gør bare så pisse hamrende ondt, når man slår tæerne, kender du ikk det, når man støder dem ind i et bordben eller lignende..? :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...