søndag den 16. september 2012

Så til søs


(Kilde: Google)

I går stod den på dobbelt hygge med nogen af loge-tøserne, først med lækre bruchetta og bowle hjemme hos Louise - hvorfor er det egentlig lige man er gået væk fra bowle, det holder da 100%, masser af sprut og lækkerier i bunden man kan underholde sig selv med at fiske op..! :D Louise havde fødselsdag, så lige endnu et tillykke herfra..! :) 

Dernæst stod den på fest i Sejlklubben Frem - vi var 170 til spisning og rent organisatorisk var der intet at sætte en finger på, desværre var vi blevet placeret et lidt uheldigt sted (i forhold til at falde i snak med festens øvrige deltagere) så stemningen røg, for mit vedkommende, hurtigt fløjten :( 

Det hjalp så heller ikk på festhumøret, at kort forinden jeg hopper på toget hjem til Louise, "vælger" jeg at smadre min fod ind i en metalplade/dæksel - er til tider lidt distræt, og ja, her måtte foden så betale prisen for det 

- umiddelbart var der ikk noget at se på den, så viftede det af med, at det nok bare var slaget, men i dag render jeg rundt med en fod på størrelse med en elefant, så mon ikk den står på et skadestuebesøg til mig om ikk så længe..?



I forlængelse af det bliver jeg da nød til at smide Bamse-sangen 
"Allerfarligste sted" på, gør jeg ikk..? :)

Hvad stod Jeres lørdag på, fortæl, fortæl..?! :)

Følg mig på FBBloglovin :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...