fredag den 21. september 2012

Weekendens to do



- og nu til en weekend, der står i kontrasternes tegn

Fredag skal M og jeg til vinsmagning inde i Det lille vinhus - et fantastisk sted vi har været før og varmt kan anbefale, de kører jævnligt med tilbud på deres vinsmagninger på Downtown osv. 
så er bare med at holde øjnene åbne :) 

Det meste af lørdagen og søndag skal vi have givet hele lejligheden en klat maling - og hvis der er noget jeg synes er kedeligt er det at male, men vi får "valuarbesøg" d. 3. oktober, 
så lejligheden skal bare stå snorlige den dag..!


(Den passer da lige ind - gør den ikk? :) ) 

Lørdag aften skal M til kamp og jeg skal hjem til min mutti og spise og have lidt hjælp 
til den der nye ting i mit liv :)

Hvad skal I i weekenden, do tell..?!  


Følg mig på FBBloglovin :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...