fredag den 28. september 2012

Weekendens to do




I aften skal M og jeg klippes af min dygtige frisør-veninde
- for mit vedkommende står den nok mest på lidt udtyndning og klip af pandehåret :)


I morgen skal en anden kær veninde giftes - for dælen hvor jeg dog glæder mig til at fejre hendes store dag.. M skal spille kamp søndag, så han har køretjansen, surt mås for ham..! :D



Søndag skal der læses lektier, ordnes forskellige praktiske ting hjemme i andelsboligforeningen og handles ind til en Mexi-night vi skal afholde på tirsdag i tøse-logen
- den der taco-holder, holder da 100%..! :D

Hvad skal I lave..?


(Billedkilde: Google)


Følg mig på FBBloglovin :)

1 kommentar:

  1. HAHAHAHAHA føj hvor surt, at han skal køre :P

    Stort tillykke med din veninde. Det er godtnok stort! Wåw.. Husk kleenex ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...