torsdag den 27. september 2012

Feel good - mode


Jeg og en veninde var til det skønneste foredrag i går arrangeret af The Impressionista´s i samarbejde med Razz Spa..! Den mand er simpelthen så fantastisk inspirerende, positiv og uhøjtidelig..! Kan på det varmeste anbefale hans foredrag OG produkter..!


Vi befandt os i nogen lokaler i Fields..


.. der var disket op med lækre snacks og vitaminvand


Se lige alle de her lækre produkter..!


.. and more..!


Røg selv på et par stykker af dem - skal nok anmelde dem på et senere tidspunkt

Skulle dette have vækket din interesse er du så heldig, at der laves endnu et arrangement d. 30. oktober - for en flad 50´er får man et par timers sublim underholdning, snacks, drikkevarer og en prøve på Razz Spa´s lækre repair creme, er der overhoved noget at overveje..? :)


Følg mig på FBBloglovin :)

1 kommentar:

  1. Lyder hyggeligt, hvis jeg boede på sjælland og ikke havde fødselsdag den 30. oktober, ville jeg helt sikkert afsted (-:

    Glæder mig til anmeldelser af produkterne

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...