torsdag den 27. september 2012

Ruuuuuun...!


For dælen hvor havde jeg bare en alt for travl dag på jobbet i går 
- nåede alle mine deadlines, men stadig.. til dels må jeg kaste skylden på det faktum, at jeg er verdens dårligste til at bede om hjælp - til gengæld er jeg så super god til at udsætte rigtig mange ting til sidste øjeblik - bad kombi..! :) 

I flere år prøvede jeg at bilde mig selv ind "jeg arbejder bedst under pres" - men hånden på hjertet, hvem gør egentlig det..? Adrenalinsuset er fedt, ingen tvivl om det, men for dælen hvor har jeg da i bagklogskabets lys giver mig selv mange spark over skinnebenet for ikk at have påbegyndt en opgave noget før..!


Heldigvis fik jeg besøg af en god veninde, der fik humøret op og stressniveauet ned - vi spiste okseroast og en grov mos, umiddelbart ser mosen ikk sønderlig appetitlig ud, men den var lavet på græskar, rødbede, gulerod, kartoffel og rørt op med lidt smørost - smagte helt fantastisk..!


Var SÅ synd for mig, at jeg havde haft en travl dag, så købte lige nogen blomster til mig selv 
- åh hvor jeg dog egentlig elsker blomster..! :)


Følg mig på FBBloglovin :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...