onsdag den 10. oktober 2012

Dagens outfit 091012


For dælen hvor må jeg altså til at gøre noget ved de outfitbilleder 
- enten hive M med udenfor og tvinge ham til at lege fotograf eller sætte noget 
mere lys op ude i min gang for det her holder da ikk, man kan jo ikk se en dyt..! :)


Jakke - Forever21, Strik - Vero Moda, Top - ONLY, Bukser - Inwear, Boots - Bianco


- se, nu kom Frk. Mortensen endelig med på bordeaux-moden..! :) 

Er faktisk ret vild med farven, men har simpelthen ikk kunne finde et item, 
der lige faldt i min smag, indtil jeg faldt over denne strik 
- er vild med dens "grove" look og for dælen hvor den holder på varmen :)

- og så skal jeg da have købt et par vanter, var uden for ganske kort i går aftes 
- damn, hvorfor har I ikk fortalt det er blevet så koldt..? :)

Husk min giveaway


Følg mig på FBBloglovin :)

2 kommentarer:

  1. Ej et lækkert look! :D Haha ja gøre det, jeg plejer tit at bruge Birk som fotograf! (kun med lidt brok fra hans side) :D

    SvarSlet
  2. Hvor er det et flot outfit(:
    Og sikke en smuk halskæde(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...