søndag den 14. oktober 2012

DIY


Var ikk så mange unger på jobbet fredag, hvilket gav mig muligheden for at afprøve et par 
DIY´er - er tanken jeg skal lave følgende armbånd med nogen af dem, der går i 3. klasse,
 men ville først lige afprøve det selv for at få en ide om hvor svært det er - og det lykkedes mig sørme at lave dem begge - og hvis jeg kan, så er der også håb for ungerne..! :)


Synes de blev rigtig fine og de unger, der overværede processen var helt vilde med dem..! 
Kan dog ikk tage æren for ideen, har selv hapset dem fra denne fine blog


Vil du selv prøve kræfter med dem er der en guide HER


- og HER

Har selv lidt større håndled (bruger armbånd str. M/L i H&M) så lagde bare 1-2 cm til
 i forhold til "opskrifterne", så passede det :) 

Husk min giveaway


Følg mig på FBBloglovin :)

2 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine!! Bar ejeg var så krea :)

    SvarSlet
  2. Den lyserøde er rigtig fin (;

    Knus Stephanie
    www.fashionbysterup.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...