torsdag den 25. oktober 2012

Fuuuuuugt..!


Det kolde vejr vi har for tiden (og de næste mange måneder frem) er = tørre kinder til mig
 - dét i sig selv er skidt, men når man så oven i har mixet hud, så er det med at tænke lidt kreativt, så man ikk ender op med at lige glinse Linse i hele ansigtet :) 


Her 3 af mine bedste venner i kampen mod tør hud i ansigtet (fra venstre) 

1. Repair-cremen fra Razz Spa: bruger den én gang om ugen i et lidt tykt lag 
som "natmaske" og derudover som øjennatcreme, 

2. Mist and moist, også fra Razz Spa, bruger den i hele ansigtet + halsen på renset hud, 
inden jeg tager dagcreme på, og i løbet af dagen, også oven på makeup. 

3. Min lille vidunder olie fra Nuxe, hvis kinderne lige skal have lidt ekstra, 
kan også bruges på hele kroppen + i hårspidserne


Følg mig på FBBloglovin :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...