onsdag den 24. oktober 2012

To sum up


Shame on me - har helt glemt at vise Jer det her billede af nogen alt for lækre "lader" M og jeg købte forleden.. går 100% ind for Marabou, Rittersport, you name it, men nogen gange bliver man bare nød til at købe nogen lader fra en rigtig lade-butik, gør man ikk..?  


Don´t know why, men fik lige pludselig lyst til at Google chocolate quotes, 
her er par af de sjoveste:



Hvorfor faldt jeg dog ikk over denne her noget før..? :) 

Har heldigvis fået det bedre, mest fordi det er min mutti´s fødselsdag i dag og vi skal hjem til hende og fejre hende senere - mor er bare den bedste i verden!

Følg mig på FBBloglovin :)

3 kommentarer:

  1. Jeg og min kæreste køber også nogle gange noget lækkert fra Summerbird(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh Summerbird, det er virkelig også lækkert..! :)

      Slet
  2. Årh hvor ser det bare lækkert ud!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...