mandag den 22. oktober 2012

(M)erci


(Kilde: Google)

Ok, hvis du er i et "kærlighed stinker-humør", så er det nok ikk lige det her indlæg du skal læse 

- min kæreste, M, har simpelthen været SÅ fantastisk de sidste par dage og blev nød 
til at dele det med Jer..! Ligger syg = feber, mavesmerter og svimmelhed og manden har stort set ikk bestilt andet end at opvarte mig: hentet mad og drikke til mig "nej, du må ikk skylle dine piller ned med cola" - taget min temperatur, åh yes, har proppet termometret i munden på mig og pænt taget det ud, når det bippede, INDEN jeg selv nåede at se hvad det stod på - virkelig ofret sig og set SATC-filmen med mig, lovede ellers jeg ikk ville nævne det her eller på FB, ups :D 
Ringede i dag fra hans job og tjekkede op på mig, da han lige havde 5 min pause - kan man andet end at elske ham lidt mere, når han gør sådan nogle ting for mig..? Får dog lidt koldsved ved tanken om alle de rare ting jeg skal gøre til gengæld, når han bliver syg.. ej, just kidding :) 

Så lige en lille hyldest til kærester herfra, husk at give din et ordentlig kram 
næste gang du ser ham/hende :) 

Følg mig på FBBloglovin :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...