søndag den 21. oktober 2012

Sad



Mon ikk vi alle kender til det med at "slå sig på livet", nogen i større omfang end andre..?

Her et par af de ting jeg gør brug af, når jeg har det skidt:

1. Gå en tur, sollys og den friske luft gør én godt

2. Dyrk motion, de endorfiner gør underværker for din sindstilstand

3. Tag en varmt bad, giver en rar(ere) følelse i kroppen

4. Sov med 2 dyner, lig dig oven på den ene og brug den anden over dig 
- giver følelsen af blødhed/blive holdt om 

5. Tag hjem til nogen/få nogen til at komme hjem til dig, 
bare tilstedeværelsen fra et andet menneske kan gøre en kæmpe forskel

6. Snak med nogen om det, der går dig på, det være sig en ven eller en professionel

Hvad gør I, når I er triste..? 

Følg mig på FBBloglovin :)

4 kommentarer:

  1. Du har så ret. Tak.. Jeg havde faktisk rigtig meget brug for at få sådanne råd smidt i hovedet..

    SvarSlet
    Svar
    1. Så lidt søde, var dem jeg lige kunne komme i tanke om - er garanteret mange flere, er bare lige det med at blive klar over hvad man egentlig gør for at hjælpe sig selv :)

      Slet
  2. Tjah alt det ovenstående, kan jeg kun give dig ret i, og jeg har prøvet 5 ud af 6, så nu prøver jeg den 6., og så må vi se, hvor vi havner.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Skal nok lave endnu et indlæg, hvis jeg kommer i tanke om flere ting - er bare med at dele ud, så andre kan få glæde af ens erfaringer - håber det lykkes for dig..! :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...