fredag den 9. november 2012

Go´ stime..!


Yaaaaaij..! Er i de sidste par uger kommet ind i en rigtig god "trænings-rytme" 
- tidligere har jeg ladet mig bremse/undskyldt mig med min brækkede tå, 
men nu har jeg fået vendt bøtten, som man siger, og er i stedet blevet et spørgsmål om HVORNÅR jeg skal træne og ikk OM jeg skal træne

(Kilde: Google)

Her et par fif, der hjælper mig med at komme afsted i denne mørke tid:

1) Med mine arbejdstider er det næsten både mørkt, når jeg står op + når jeg kommer hjem,
 så udnytter morgentimerne, hvor jeg har mere energi end senere på dagen 
(hvor sofaen og andre ting lokker) :)  

2) Melder mig gerne på et hold, da jeg der har lettere ved at presse mig selv 
+ det får mig til at føle mig mere "forpligtiget" til at komme
 - og heldigvis har "min" fitnessdk et ret godt udvalg af morgenhold.

3) Pakker tasken med trænings- og almindeligt tøj aftenen forinden, 
så jeg på det nærmeste kan trille lige ud af sengen, i tøjet og op i centeret. 

4) Laver "trænings-dates" med veninderne: træning, hygge, sladder og evt. slutte af med en kaffe eller lidt spiseligt - findes der noget bedre, I think not..! :) 

5) Er motivationen lig nul (og dét sker altså, mere hellig er jeg heller ikk blevet :) ) så kan den stå på et par øvelser derhjemme på gulvet eller en lang gåtur - lidt er bedre end ingenting. 
Fitnessdk udbyder også flere 30 minutters hold og er altså de færreste, der er SÅ travle og vigtige, at de ikk lige kan afse tid til det..! ;) 

6) Har gjort det til en vane, at ca. én gang om ugen/hver 14. dag at booke mig ind på x antal hold et par uger frem - dét der med at tage stilling til "gider jeg nogen hold" på dagen virker ikk rigtig for mig - så "gider" jeg sjovt nok aldrig og vupti, så var den vinter overstået :D 

Håber I kan bruge det til noget og del endelig, hvis I har nogen andre gode fif..! :)


Følg mig på FBBloglovin :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...