mandag den 24. december 2012

Kun spise én.. måske 2.. allerhøjest 3..!!


Allerførst - en rigtig glædelig jul til Jer alle sammen..!! 

Er vidst ikk helt gået op for mig endnu, at det rent faktisk er juleaften, 
men mon ikk det kommer hen af dagen..? :)


Her et par billeder af den alt for lækre adventgave jeg fik af M i går - ELSKER at spise/lave tapas, så selvfølgelig havde han da købt den æske fra Summerbird, der hedder Chokolade Tapas :) 


Var seriøst little pieces of heaven, skynd Jer at køb den..!! :) 

Må vidst hellere til at lette mig fra sofaen og få pakket de sidste par gaver ind inden 
jeg skal hjem til min mutti og hjælpe hende med anden - igen, ha´en skøn, skøn jul..!

2 kommentarer:

  1. Mums, hvor ser det lækkert ud(:
    Jeg elsker Summerbirds chokolade.

    Rigtig god jul.

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - også en rigtig god jul til dig og dine nærmeste..! :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...