mandag den 7. januar 2013

En rose, er en rose, er en rose



Denne fine, fine buket stod og ventede på mig i går aftes, da jeg kom hjem fra træning med Anne-pande. 
M havde selv været ude og spille kamp og var ikk i verdens bedste humør, 
da han  havde forventet en overlegen sejr og holdet i stedet endte med at spille uafgjort. 

Som kompensation for, at han havde brug for lidt alenetid (læs: surmuleri) havde han købt blomster til mig 
- mit dilemma er nu, skal jeg fremover håbe på, at de vinder eller taber, hvis sidstnævnte udløser blomster..? ;) 

2 kommentarer:

  1. I just love your energy coming to me through those photos

    SvarSlet
  2. Beautiful pics!!!i'm following you!!!if you like mine, do the same!!
    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE
    bloglovin follower

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...