søndag den 27. januar 2013

The ring


M og jeg var ude og kigge på forlovelsesringe i går - og sørme om vi ikk fandt dem i den 2. butik vi var inde i..! 

En af mine veninder havde fortalt, at hende og hendes mand havde  brugt 4 weekender på det 
- er ret sikker på, at M er godt tilfreds med, at vi kunne klare det på én..! :D


Vi fandt dem hos Dirks Design og min er magen til den på ovenstående billed 

- rosaguld m. brune brillianter, glæder mig SÅ meget til, 
at den kommer hjem og jeg kan få den på..!

Hvad synes I om den..? 


Følg mig på FBBloglovin :)
Husk at deltage i min giveaway (HER)

4 kommentarer:

  1. TILLYKKE :D
    de er godt nok smukke!

    // WWW.FASHIONBYSTERUP.DK

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - var heller ikk et øjeblik i tvivl om det skulle være den, da jeg spottede den på deres hjemmeside :)

      Slet
  2. Wow hvor er de smukke! Og stort tillykke til jer begge!! <3

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...