torsdag den 14. februar 2013

Dagens outfit 120213


SÅ glad for, at jeg købte denne fine strik, da M og jeg var i Ringsted og shoppe
- shit hvor er det da koldt for tiden..!


Strik - Just Female, Top - ONLY, Bukser - Pulz Jeans


Mangler desperat nogen nye støvler (gerne biker- eller ankelstøvler)

- dem jeg købte i Føtex er blevet helt skæve i hælen
- og nej, er ikk kun fordi jeg går skævt på mine store plader, som M siger..! :)

Nogen der kan anbefale en "sko-hjemmside"..?


Følg mig på FBBloglovin :)

4 kommentarer:

  1. Hæ - nu vi snakker om sko! :-D Footway.dk har været så søde at give mig mulighed for at give én af mine læsere et gavekort på 500 kr! Det kan jo være du er heldig :-D http://www.rikkesunds.dk/2013/02/konkurrence-footway.html

    Knus!

    SvarSlet
    Svar
    1. Skal da SÅ meget deltage..!! :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...