mandag den 11. februar 2013

I want it - I need it..!


Er så småt begyndt at lave en "sommertøjs-ønskeliste" 
- og et af de items, der står højest på listen er et par cowboy shorts: 


(Kilde: Pinterest)

Synes det, til tider, kan være lidt af en kunst, at finde et par, der sidder som de skal 
- men når det lykkedes, så kan de jo næsten også bruges til hvad som helst..! 

Er vild med både nitte- og blonde-detaljer 
- dog er sættet med skjorten og den lange sorte frakke også super fint..! 

Har I et favorit billed..? 

Har tidligere købt nogen hos H&M/Vero Moda, nogen der kan anbefale et andet mærke..?


Følg mig på FBBloglovin :)

1 kommentar:

  1. Jeg er også ret vild med nittedetaljer - så det er helt klart sådan et par shorts, jeg skal have erhvervet mig i år :-) Indtil videre har jeg haft ret gode erfaringer med H&M, når det gælder shorts.

    Knus
    kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...