tirsdag den 5. marts 2013

Bad girl, bad girl..!!


Tror M gik i seng med det her billed af mig i går
- og kan du nikke genkendende til den opførsel jeg skal til at beskrive, så skam dig..!! :)


Efter en lang dag lander jeg på vores adresse ved en 21.15-tiden og på vej op af trapperne til vores lejlighed mødes jeg af duften af nyvaske tøj - jeg når dårligt ind af døren før jeg straks slynger spørgsmålet "Har du også husket al det tøj, der er inde i vasketøjskurven i soveværelset?" lige i hoved på M - det havde han så ikk, men tak for kaffe mand, ikk noget med
"Fedt du har vasket, så behøver jeg ikk gøre det i morgen" nej nej, vi går da i stedet straks igang med at påpege det den stakkels mand har gjort "forkert" - shit det er altså ikk altid lige nemt at være mand..! - og kunne jo selv høre hvor åndssvag bebrejdelsen lød, kort efter den forlod min mund.. har et, overudviklet, planlægningsgen og oppe i mit hoved havde jeg altså planlagt, at jeg skulle ordne det vasketøj her til aften og så skal han jo ikk komme der og ødelægge alle mine planer, eller..
er virkelig forfærdeligt for mig, at have en mand, der gider være fælles om de praktiske opgaver..! :D

Bliver sgu så flov over min egen opførsel, når sådan noget sker - tænker der ikk er så meget andet at gøre end at sige et stort undskyld og så være opmærksom på, at det ikk sker alt for mange gange i fremtiden

Sker det også, at I ryger i "hekse-fælden" og ikk får opført jeg så pænt over for Jeres partner, venner, familie osv. ?


Følg mig på FBBloglovin :)

5 kommentarer:

  1. Jeg kender godt følelsen! Man får det så skidt bagefter, for de har jo bare gjort det for at hjælpe (også selvom de ikke har gjort det på VORES måde) Så er der ikke andet for, end at sige pænt undskyld ;-)

    kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Øv øv. Det gør jeg også alt(!!!!) for tit :-( Stakkels mænd, altså. De har ikke en ærlig chance ;-) Men vi har delt det sådan op hjemme hos os, at han står for madlavning (skønt at have en NYDER at lave mad!) og jeg står for rengøring, tøjvask osv. Det fungere fint! Liiiige indtil, at han laver samme nummer som hos dig - vasker kun lige det øverste i vaskekurven! ;-) Hæ hæ. Har også pænt måtte undskylde et par gange, for små ufortjente udbrud overfor sød kæreste :-)

    Knus
    www.rikkesunds.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Er altid noget man godt selv kan se man har været galt på den - tror jeg man når rigtig langt med..! :)

      Slet
  3. Ja, det er altså lidt skidt at man kan blive sur over at de har lavet noget, bare fordi det ikke er gjort på ens egen måde. Kender det alt for godt selv...

    SvarSlet
  4. Ja, jeg ryger satme også i hekse-fælden nogen gange, puhhha. Men får altid sagt undskyld efter kort tid. Sådan er det jo. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...