torsdag den 14. marts 2013

Höst


Sidste onsdag var M og jeg ude og spise med et vennepar - shit tiden går stærkt, når man bare ligger og ligger..! 
I dag var der dog energi til, at jeg kunne bevæge mig lidt rundt i lejligheden, så går langsomt fremad

Sidst vi alle 4 var ude og spise var det (HER) - denne gang lagde vi vejen forbi Höst

Jeg  røg på deres 3-retters menu og derudover fik vi 2 små "mellemretter" 
jeg desværre ikk helt kan huske hvad var :) 


Den første "mellemret"


Forret: Vesterhavstorsk, peberrod, rødbede, dild, musling


Anden "mellemret"


Hovedret: Sprængt oksebryst, mos, trompet svampe, estragon og solbær


Dessert: Øllebrød, chokolade og ymer is

Var et par rigtig hyggelige timer - maden var god og var helt vild med stedets indretning..!

På trods af de rosende ord ved jeg dog ikk om jeg vil ligge vejen forbi en anden gang, 
men nu er det prøvet og er spændt på hvad, der skal indtages på vores næste dobbeltdate :) 


Følg mig på FBBloglovin :)

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...