torsdag den 20. juni 2013

Are you hanging in there..?


Selv om det er ved at være et par dage siden jeg har omtalt "Bikini Bootcampen" hænger jeg stadig i 
- blev bare så trivielt med de meget ens indlæg og tænkte, at hvis jeg var lidt træt af at skrive dem, var I nok også træt af at læse dem..! :D Har, indtil videre, smidt 3 kg - skal veje mig igen på lørdag og derefter begynder jeg at "bløde lidt op" for min kost - savner sgu et lækkert stykke rugbrød.!! Andre, og jeg selv, kan se tydelig forskel, særligt på min mave, så er spændt på at se, hvor mange cm der er forsvundet..!


Her et eksempel på min frokost


Tror snart jeg får tilnavnet "bøtte-damen" - slæber jo de små sataner med mig overalt..! :)


Følg mig på FBBloglovin :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...