mandag den 10. juni 2013

Bikini Bootcamp 8 + 9



Dag 8


Inden morgenmaden: 30 min hjemmetræning

Morgenmad: se Dag 6

Frokost: kyllingpålæg + pandestegt tomater/asparges/champignon/courgette

Aftensmad: rester fra Dag 7

Efter aftensmaden: 4 km gåtur



Dag 9


Var på vægten i morges og havde tabt 2,5 kg..!! 
SÅDAN - så bliver man altså super motiveret til at forsætte..! :)

Inden morgenmaden: 30 min hjemmetræning

Morgenmad: se Dag 6

Frokost: Var på farten, så blev ikk til mere end 2 gulerødder + en iskaffe 
- ikk helt optimalt, men havde faktisk ikk den store sult



Aftensmad: marineret svinemørbrad + agurk/tomat/avocado m. lidt olivenolie

Har helt glemt at "fortælle", at man gerne må spise 20-30 gram mørk chokolade (85%) om dagen 
- en god hjælp til at stille den søde lyst jeg oftest oplever efter aftensmaden

Et andet lille tip - mens jeg stegte kødet til aftensmaden, stegte jeg samtidig det kød jeg skal have til morgenmad 
- man kan lige så godt udnytte tiden, når der alligevel er fyret op under stegepanden..! :)


Følg mig på FBBloglovin :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...