lørdag den 13. juli 2013

Liquid Sand


Troede min neglelykke var gjort, da jeg købte Essie-neglelakken
 - det var da kun indtil jeg faldt over denne her fra OPI, I´m in nail-love..!! :) 



Almindeligvis er jeg for fornæret til at give 125 kr for en neglelak, men ja, med denne her var der altså bare 
ikk noget at gøre - lækker koralfarve, masser af glimmer, dækker efter kun et lag, skal jeg blive ved..? :) 
Er en rigtig fin anmeldelse af den HER + et par ord om de andre lakker i Liquid Sand/James Bond-serien

Btw - M og jeg tager i sommerhus i dag og en uges tid frem, så bær over med mig, 
hvis der bliver lidt stille på bloggen.. vi har begge set SÅ meget frem til det 
og den skal stå på alt for meget god mad, rosé, motion og alt muligt andet..! :)

Rigtig god ferie til Jer, hvis I også er nået dertil,


Følg mig på FBBloglovin :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...