lørdag den 3. august 2013

Dagens outfit 010813



Fredag var = sidste arbejdsdag inden 14 dages ferie + morgenåbner, så det gik lidt tjept med
 at klæde mig på.. når man skal op kl. 5 er 10 min længere under dynen jo priceless, am I right..? :)


Tunika/kjole - Saint Tropez, Leggins - H&M


Nike Free skoene røg på igen - tunikaen/kjolen havde jeg også på til min 30 års, dog med et par stiletter 
og en statement-halskæde.. den er SÅ let i stoffet og helt perfekt til den varme vi har for tiden..! 
Den ryger uden tvivl med til Cypern - that´s right, er SÅ heldig at skulle 8 dage til Cypern 
sammen med M, min mutti, søs og hendes kæreste, can´t wait..!!


Skulle I forresten kede Jer i morgen ml. 10-16, har jeg fundet loppetingene frem 
og er at finde inde ved Tap1 - så kom frisk (og køb!) :) Læs mere om markedet HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...