tirsdag den 24. december 2013

It´s beginning to look a lot like christmas


Glædelig jul allesammen..!! :) 

Mit hoved har lidt svært ved at "acceptere", at det er jul og ingen sne, men det må det se at komme over, 
for lige straks skal jeg pakke alt mit harpengut (fedt ord egentlig..! :)) og så hjem til mutti og fejre jul.. - og skift til noget helt andet, ved ikk om I er "typen", der giver værtindegave, her er ihvertfald 2 nemme (og pris-overkommelige) forslag jeg selv har tænkt mig at gøre brug af til julefrokosterne de næste par dage


Hyacinther - kan købes i Netto eller Føtex til 6 kroner stykket, 
papirsposer fra Søstrene Grene, bastbånd fra Ikea


Hjemmelavede lakridsmandler - tager ingen tid at lave..! 
Indpakning: cellofanpose + silkebånd fra Søstrene Grene.. og opskriften på mandlerne kommer lige her: 

* 2oo gram mandler
* 4 gram olivenolie
* 8 gram lakridspulver


- Vend mandlerne med olien og fordel dem i en bradepande (læg evt. bagepapir i)

- Bag mandlerne ved 120 grader i ca 12 min (eller til de er gyldne) 

- Bland mandlerne med lakridspulveret, når de kommer ud af ovnen (evt. i en skål)

- Lad lakridsmandlerne køle af og opbevar dem derefter i en tætsluttende beholder


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...