søndag den 5. januar 2014

Happy New Year..!!


Ja ja, ved godt det var nytår for et par dage siden - har næsten lige smidt mig på sofaen efter min første 
TRX-time i Fitnessdk og tænkte det var en oplagt mulighed for at lave et lille indlæg :) 


Havde som tidligere nævnt valgt at pynte op i et sort/hvidt/metallic-tema og synes, hvis jeg selv 
skal sige det, at jeg slap ret godt fra det..! :) Ballonerne hænger faktisk stadig i loftet - nænner næsten ikk
 at tage dem ned, er SÅ hyggeligt at komme hjem til sådan et "ballon-loft" :D


Bordløberen er fra H&M (sat ned til 70 kroner) og "dugen" er et gråt lagen fra Føtex 
(skal lige nævnes, at lagenet var helt nyt og ikk have været brugt til at sove på..! :) )


Skabeloner til briller og skæg fandt jeg blot ved at Google photo booth props - findes SÅ mange forskellige..!


Til Dronningens nytårstale fik vi bobledrinks (halvtør bobler m. hyldeblomstsaft) + lakridsmarengs, saltmandler og grønkålchips - sidstenævnte var folk ekstra vilde med..!


Opdager først nu, at dette billed er lidt sløret (dumt!) - men lur lige mine hjemmelavede guirlander i vinduet..! De er lavet på glanspapir og tog liiidt tid at lave, men var bestemt besværet værd :) 

Hvordan så Jeres nytårsbord ud..? 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...