onsdag den 8. januar 2014

Insta lately *5


Et lille "jeg har det ene ben på vej i seng"-indlæg herfra :) Har siddet de sidste 3 timer foran computeren 
og nørklet med at nyt "livs-projekt", måske mere om det på et senere tidspunkt


1) M og jeg til Mads Langer-koncert i Vega - hold nu k*ft den mand er talentfuld..! 
Altså Mads, ikk min M.. eller jo, det er han også, bare ikk lige på den måde.. arh, I ved hvad jeg mener..! :D Anyways, vi fik begge gåsehud på armene flere gange over hans fantastiske musik, så afsted med dig, 
hvis du får mulighed for at komme til en af hans koncerter..!! 

2) Min kusines julenuttede vuffer - er hun ikk kær..? 

3) Så har frøkenen fået ny trænings DVD - har afprøvet den et par gange 
- masser af sved på panden til undertegnede..! :) 

4) Flasher lige de Pulz Jeans-bukser jeg fik af min mutti i julegave - awesome..!


- og så i seng med sig, sov godt..! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...